Galactik Football PBF... Doświadcz świetnego Fluxa i pucharu.

Galactik Football

Ogłoszenie

Rozgrywane są już mecze towarzyskie , i zrobione są grafiki pod fora drużyn, specjalne podziękowania dla Micro Ice'a.

#1 2011-06-18 14:10:36

Warren

Mistrzu + Admin

Zarejestrowany: 2011-06-16
Posty: 34
Punktów :   

Regulamin v1

Jak wiecie na każdym forum musi obowiązywać jakiś fajny porządek, oraz każdy musi mieć swoje prawa. W razie problemów (uwagi, skargi) można poprzeć się tym o to regulaminem. Co jakiś czas w regulaminie będą zachodzi zmiany prawne tnz. będą na pewno dochodziły nowe paragrafy oraz artykuły wraz zmianami na forum oraz jego wzrostem ludności.Gdyż co raz nowsi gracze przed zadomowienie  się muszą też mieć jakieś prawa, wobec innych graczy tak inaczej mówiąc krótko równouprawnienie.
U Nas panuję system paragrafów i artykułów, ułatwia to nam dodawanie nowych zasad. Bardzo proszę się o zapoznanie z regulaminem, gdy to zrobisz będziemy wiedzieli że jesteś zapoznany z zasadami panującymi na forum.^^

§1.Informacje Podstawowe
1. Nazwa forum: Galactik Football Play By Forum
2. Strona www: www.gfpbf.pun.pl
3. Gra jest dla każdego nie zależnie od płci, wieku i poglądów.
4. Każdy nowy Użytkownik jest zobowiązany do założenia karty postaci w przeciągu trzech dni, inaczej konto zostaje umieszczone w tzw. “Liście nieaktywnych user'ów”.
4.1 Nieaktywny Użytkownik dostanie przed nickiem “GF”, co oznacza, że jest nieaktywny.
4.2 Jeżeli chcesz by przywrócić Twoje konto pisz na GG Adminowi lub Moderatorowi
4.2/1. Postać tracisz po dwóch tygodniach od napisania OSTATNIEGO postu, w tym celu unikamy kłótni o postacie itp.
4.2/2. Jeżeli są dłuższą nieobecność napiszesz w wątku "Nieobecności" twa postać jedzie na tak zwany urlop np. z powodu kontuzji lub coś. Po powrocie normalnie nią grasz bez żadnych problemów.
5. Nakazane jest godnie prezentować nasze forum oraz należy się oddawanie szacunku innym.
6. Każdy ma prawo do swoich myśli i poglądów, jeśli nie naruszają one dobra osobistego innych osób.
6.1. Każdy z Nas szanuję pogląd polityczny, wyznanie oraz inne dobra osobiste.
7. Zakazane jest wykorzystywanie nicków o tematyce wulgarystycznej, erotycznej itp.
7.2. Zakazane jest pisanie wątków/tematów oraz wysyłanie materiałów erotycznych itd.
9. Zabrania się wykorzystywania wszelakich materiałów zawartych na forum do własnych celów. Kopiowanie i publikowanie ich na własnym forum będzie surowo karane, a także ścigane.
9.1 W przypadku zobaczeniu jakiś plagiatów prosimy poinformować Administratorów
10. Zabrania się reklamowania innych PBF'ow o podobnej tematyce na GG użytkownika. Grozi warnem.
11. Reklamowanie,forum na ChatBoxie grozi warnem od 1-2 zależności od upomnieniem przez Graczy oraz samą Administracje

§2.
Administratorzy
1. Administrator ma obowiązek dbać o użytkowników, pomagać im w potrzebie itp.
2. Administrator ma obowiązek zbanować osobę jeśli ta, zagraża forum. Innymi tego przypadku zdarzeniem należy dać warna.
2. 1. Jeżeli Administrator został obrażony itp. Ma prawo dać warna, który potwierdzi dowodami.
3. Administratorowi zabrania się kasowania konta innego Usera, bez zgody posiadacza lub Head Admina.
4. Jeśli administrator skasuje konto bez żadnych podstaw, grozi mu utrata rangi.
5. Administrator musi obiektywnie rozpatrzeć problemy lub prośby użytkowników.
6. Decyzje administratora :
Administrator forum zastrzega sobie prawo do podjęcia decyzji w sprawie dowolnego aspektu Forum bez podania przyczyny. Są to w szczególności:
- usunięcie konta dowolnego użytkownika forum
- zablokowanie lub odblokowanie konta dowolnego użytkownika forum
6.1. Decyzje administratora forum są ostateczne. W przypadku odwołań od owych decyzji należy skontaktować się z danym administratorem i złożyć wyjaśnienia z odpowiednim uzasadnieniem. Jeśli jego zdanie jest niezmienne, dalsza dyskusja jest niewskazana, a odwołania na temat decyzji będą rozpatrywane po 5 dniach roboczych.
7. Administrator jest też człowiekiem i błędy mu się zdarzają, jest zmęczony i ma własne inne problemy (szkoła,praca, uczucia, itp.)

§3.
Moderator
1. Moderator musi dbać o porządek na stronie oraz pomagać innym użytkownikom.
2. Moderatorzy podlegają Administratorom i muszą wypełniać ich prośby/polecenia.
3. Moderatorem nie zostanie osoba posiadająca więcej niż 1 warn
4. Jeżeli Moderator dopatrzy się poważnego naruszenia punktu regulaminu przez użytkownika forum niezwłocznie musi zgłosić to do Administratora lub sam wyciągnąć konsekwencje
6. Moderator powinien zgłosić do Administratora osobę, która przekroczyła dozwoloną liczbę warnów.
7. Moderator jest też człowiekiem i błędy mu się zdarzają, jest zmęczony i ma własne inne problemy (szkoła,praca, uczucia, itp.)

§4.
Grafik
1. Ranga Grafika jest rangą, którą użytkownik dostanie, jeśli wykaże się specjalnymi zdolnościami graficznymi.
1. 2. Rangę może dostać także osoba, która wygra konkurs, w której ta ranga to nagroda.
3. Rangę grafika przyznać może administrator.
4. Grafik ma obowiązek tworzyć nowe prace, które poprawią forum ze strony graficznej.

§5.
Gracz
1. User musi stawić się na wyznaczony mecz inaczej zostanie przełożony, albo rozegrany na jego niekorzyść.
1. 2. Jeżeli User chce grać w danym meczu, może to zrobić prosząc o to zarządców ligi.
2. User powinien w sygnaturze mieć nie więcej niż jeden gif. Złamanie tego zakazu grozi warnem.
3. Jeżeli User wybierze jedną postać, nie może jej zmienić!
3.1 Specjalne przypadki należy zgłosić do administratora..
4. User ma prawo informować osobę wyższej rangi, jeżeli zauważy, że jakaś osoba złamała regulamin.
4.1 Jeżeli skarga nie będzie potwierdzona dowodami, lub jeśli skarga jest fałszywa. Administracja może tej osobie dać warna.

§6.
Sędziowie
1. Sędzią może być każdy Użytkownik, jeżeli nie jest powiązany z grającym.
2. Sędziować na ,meczach może tylko osoba, która jest w tym doświadczona.
3. Sędzią na meczu może być tylko osoba wyznaczona przez administratora lub sam
administrator.
3. 1. Jeżeli wyznaczony sędzia nie stawi się na umówioną walkę podczas gali
administracja ma prawo go ukarać.
4. Jeżeli jeden z zawodników dozna kontuzji, Sędzia winień jest napisać o tym w odpowiednich do tego tematach.

§7.
Mecze
1. Sędzia ma zawsze rację.
2. Kiedy, jeden z zawodników uważa, że wynik jest nie sprawiedliwy, może napisać to w temacie “Zażalenia”, jednak, że musi być on poparty dowodami.
3. Mecz nie może zostać zremizowany
4. Podczas interwencji, zawodnik może napisać kontrę w czasie 1 minuty, która obroni go przed atakiem.
5. Jeśli walczący zaatakuję sędziego mam dyskwalifikacje !
6. Mecz nie zakończony po 3 dniach zostaje anulowana, lub wygrany na korzyść przeciwnika.

§8.
Bany i Warny
1. Warn jest formą pisemnego ostrzeżenia, które można znaleźć w swojej sygnaturce.
2. Warny mogą przyznawać Moderatorzy oraz Administratorzy.
3. Każdy warn powinien zawierać powód oraz powinien być podpisany.
4. Jeżeli User będzie miał liczbę warnów równą 4 zostanie zbanowany na miesiąc.
5. Bana może przyznać tylko Administrator.
6. Ban może zostać zdjęty tylko po poparciu połowy Administracji.
7. Każde kłótnie, wyzwiska itp. Będą karane Warnem ¼.
8. Za oszustwo podczas walki grozi warn 2/4 lub kilku dniowy ban.
9. Za próbę przekupienia sędziego można otrzymać warna 1/4.
10. Za reklamowanie forum o podobnej tematyce, winowajca otrzymuje z góry dożywotniego bana.
11. Jeśli użytkownik, usunie warn, grozi mu kilku dniowy ban lub warn 2/4.
12. Jeżeli użytkownik który ma wana nie zależnie jaką ilość przez pewien czas będzie chwalony, itp będzie pomagał może mu zostać zlikwidowany jeden warn i tak w kółko.

§9 . Odwołania
1.W przypadku odwołań od ostrzeżeń czy innych działań moderatorskich: w pierwszej kolejności należy skontaktować się z Moderatorem, od którego otrzymało się ostrzeżenie lub podjął decyzję co do której mamy zastrzeżenia i spróbować wyjaśnić sprawę.

§10. Konta - Gdy Ma Się Jedno IP
1. Każdy użytkownik może zarejestrować tylko JEDNO KONTO na forum.
Wyjątki są dozwolone tylko po zatwierdzeniu ich przez Administrację. Jeżeli z jednego IP korzysta dwóch lub więcej użytkowników, należy to zgłosić do Administratora forum.
Administracja forum zastrzega sobie prawo do blokowania kont użytkowników, także tych którzy zgłosili korzystanie z jednego IP, jeżeli zachodzi uzasadnione podejrzenie o multikonto.
2.Zakładanie nowego konta podczas bana czasowego jest surowo zabronione, jednocześnie należy pamiętać.!


§11. Treści Zakazane w godzinach 6-22 lub inne
1. Pornograficznych, politycznie ekstremistycznych, obraźliwych, zabronionych przez prawo i powszechnie uznanych za moralnie niepoprawne.
2. Wzywających do nienawiści i dyskryminacji na tle rasowym, religijnym, płciowym lub jakimkolwiek innym oraz odnoszących się do ideologii totalitarnych, jak np.: faszyzm, nazizm.
Wątki i posty naruszające godności osobistą, swobodę wyznania, myśli czy orientację seksualną będą przenoszone do Archiwum, a ich autorzy będą karani za nieprzestrzeganie konstytucyjnych praw każdego człowieka
3.Zabrania się zamieszczania linków prowadzących do stron niebezpiecznych (wirusy, trojany). Niedozwolone jest też zamieszczanie linków do złośliwych acz nieszkodliwych skryptów (linki wylogowujące z forum, wyskakujące okienka trudne do wyłączenia). Za zawartość zlinkowanej strony/pliku odpowiada osoba, która umieściła go na forum.


Zgodnie z ustawą z 4 lutego 1994 o prawie autorskim i prawach pokrewnych (D.U.1994/24/83) za naruszenie praw własności poprzez kopiowanie, powielanie i rozpowszechnianie przedstawionych treści bez zgody właściciela grozi grzywną oraz karą pozbawienia wolności od 6 miesięcy do lat 5 (art. 115.1)

Każdy użytkownik rejestrując się, zobowiązany jest do zapoznania się z niniejszym regulaminem. Jego nieznajomość nie będzie powodem do zmniejszania kary w przypadku jego złamania.

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB 1.2.23
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.playrohan.pun.pl www.bakuclub.pun.pl www.tibia.pun.pl www.poke-destiny.pun.pl www.kmboss18.pun.pl